Thursday, 19 February 2015

Penapis Air Berkualiti Tinggi Boleh Gerak Sana Sini

Kalau kita dapat bawa penapis air ke hulu ke hilir seronok kan? Tapi ada ke penapis air yang boleh bergerak? Biasa kan penapis air ni besar, kena guna elektrik lagi.


Jangan tak tau ada je penapis air boleh gerak sana sini tau. Boleh dibawa ke mana-mana. Haaa..Yang senang dan berkualiti tentulah penapis air Shaklee @ Water Pitcher Shaklee.






Kualiti memang tip top. Air yang ditapis sangat halus rasanya. Nak guna pun senang sangat-sangat. 

Untuk penggunaan kali pertama, kita perlu rendam karbon yang disediakan. Contoh seperti kat rumah saya, since dah 80 gelen air ditapis so karbon kena tukar. Mula2 rendam karbon tu dalam sejam gitu.






Bila dah rendam karbon dalam sejam tu, boleh alirkan karbon ni bawah air lagi sekali dan pasang pada sarangnya.









Pastu set meter airnya dan tadaaa.. Terus boleh guna. Tunggu dalam 3 4 minit dah siap tapis boleh terus minum.









Tak perlu elektrik. Boleh angkut ke sana sini. Harga pulak murah sgt untuk satu unit penapis air berkualiti.


Berapa harganya? RM1,000? RM800? Tidak, tidak sama sekali.


Harga runcit hanya RM460. Harga ahli pula jaaaauh lebih murah. Maka pilihan bijak wajiblah jadi ahli kan?


Hubungi saya seperti nombor di bawah untuk tempahan dan pembelian ya :)



011-1611 1619 Jazilah Ilyas


Shaklee ID : 1070931
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Bonjour & Welcome

Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Seorang wanita yang didiagnos cervical incompetence. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Kehamilan

Produk Shaklee

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari