Tuesday, 27 September 2016

Kesan Sampingan Minum Soya ESP Shaklee

Protein adalah asas kepada sel² kita. Nak tak nak kita kena makan makanan bersumberkan protein. Antara sumber protein terbaik pastinya ESP Shaklee.

Ada beza tak ngan soya lain?


SANGAT² BANYAK BEZA. Percaya? Wajib percaya. Sebab fakta ini kita dapat menerusi kajian klinikal tau. Bukan syok sendiri.


1. Ia adalah soya non GMO. Rata² dah sedar kita kena makan makanan daripada sumber non GMO untuk kesihatan. Sbb kalo makanan yg GMO ni, banyak unsur² lain yg dimasukkan tau. Tak selamat.


2. ESP Shaklee sangat semulajadi. Tak manis cam soya yg kita beli kat luar tu. Tidak sama sekali.



3. Ia adalah minuman yang rendah indeks glisemik. Maksudnya apa? Ia lepaskan gula ke dalam sistem darah dengan perlahan². Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting untuk kesihatan jangka masa panjang. 


4. Ia lengkap dengan 9 asid amino perlu. Wajib ambil dalam diet harian ni tau. Asid amino perlu ni sangat diperlukan badan dan badan kita tak dapat hasilkannya.


5. ESP bagi tenaga lebih lama dalam badan. Takde la kita rasa letih melampau. Terutama ibu menyusu. Fully recommended!


Sebab tu Kak Jaz suka sangat dengan ESP ni. Eh bukan Kak Jaz je suka tau. Aamily kat rumah ni pun suka. Eh ramai lagi lah yang suka ESP ni.


Anda nak dapatkan protein berkualiti tinggi ni? Wassap je Kak Jaz okay ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Adakah anda berminat dengan suplemen dan vitamin Shaklee? Ataupun berminat untuk menjadi ahli Shaklee? Anda boleh hubungi Kak Jaz di whatsapp 



011-1611 1619
Jazilah Ilyas
ID : 1070931
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Bonjour & Welcome

Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Seorang wanita yang didiagnos cervical incompetence. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Kehamilan

Produk Shaklee

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari