Saturday, 29 October 2016

3 Cara Untuk Hidup Tenang Tanpa Stress

Sebagai manusia ni kita memang tak boleh nak lari daripada stress dan tekanan. Banyak punca kita jadi stress. Kewangan, kerja, persekitaran dan banyak lagi.





Hidup kita ni singkat je sebenarnya. Kalau asyik stress je jadi rugi kan? Cuba kita apply 3 cara ini untuk hidup tenang dengan mengurangkan stress yang ada. Senang sangat je pun sebenarnya




Kuncinya NIKMATI HIDUP KITA. Kadang kita dok rasa selalu ada yang tak cukup, tapi cuba adapt dengan keadaan tersebut. Satu cara nak rasa cukup, cuba kita tengok orang yang lebih kurang daripada kita.

InsyaAllah hidup kita akan lebih tenang tanpa tekana.

Tapi kalau sokmo stress tu, meh amalkan B Complex dan Ostematrix. Murah, berkesan dan selamat:)




Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Bonjour & Welcome

Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Seorang wanita yang didiagnos cervical incompetence. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Kehamilan

Produk Shaklee

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari