Saturday, 13 May 2017

Kulit Lembut Gebu dengan Masker Shaklee

Jelas tak tengok kulit orang lain segebu dan selembut kulit bayi. Tentu asyik membelek dan mengusapnya. Lembut, licin, gebu. Tapi kalau tak dapat segebu kulit bayi pun, dapat ala-ala pun dah sangat OK kan? Bagaimana nak dapatkan kulit yang gebu dan cantik?

Umum dah sinonim bahawa Vitamin C dan Vitamin E sangat elok untuk kulit. Kolagen sudah pasti yang terbaik untuk kulit selain daripada protein yang merupakan makanan utama kepada sel-sel badan kita. 

Semua vitamin-vitamin ini memang kita dah makan setiap hari. Tetapi tahukah anda vitamin-vitamin ini ada kegunaan lain? 

Percaya tak vitamin-vitamin ini boleh dijadikannya masker? Ya, gunakan vitamin Shaklee yang ada dalam simpanan kita sebagai masker. Dalaman kita dapat, luaran pun kita jaga.

Banyak vitamin yang boleh dijadikan masker. Antara yang popular dan berkesan :

💟 ESP + plain yogurt
💟 ESP + Vitamin C
💟 ESP + Vitamin E
💟 Vitamin C
💟 Vitamin E
💟 Alfalfa Complex
💟 Shaklee Collagen Powder
💟 Vivix




Korang boleh pelbagaikan kegunaan vitamin dan suplemen Shaklee ni. Jangan risau sebab semua suplemen Shaklee adalah daripada tumbuh-tumbuhan semulajadi, jadi ia pasti selamat dan berkesan.


masker esp, masker vitamin c, masker, masker alfalfa, masker vivix, masker kolagen, kulit halus, kulit gebu, kulit cantik


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6011-1611 1619
Shaklee ID : 1070931

Share:

2 comments:

Saya Jazilah

Bonjour & Welcome

Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Seorang wanita yang didiagnos cervical incompetence. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Kehamilan

Produk Shaklee

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari