Monday, 20 November 2017

Krim Untuk Hilangkan Gatal Kulit

Kadang-kadang dalam kita duduk elok-elok kulit jadi gatal dengan tiba-tiba. Mungkin digigit nyamuk, atau mungkin juga terkena hama. Merenyam gatalnya.

Garu-garu pun tak hilang jugak. Nak buat camana ni? Serba tak kena jadinya.

Malam ni tiba-tiba si kecil Kak Jaz ni pun gatal-gatal. Tergaru-garu tak henti-henti. Rimas kita tengok. Krim ajaibnya pula baru je habis.

Mujurlah rumah tokma kurang 10 langkah je dari rumah kami. Cepat-cepat Kak Jaz pergi 'pinjam' jap krim ajaib yang dalam simpanan tokmanya.

Dapat je terus sapu-sapu kat kakinya. Lega terus mukanya. Memang krim nan satu ni merupakan krim kegemarannya.

Krim untuk hilangkan gatal kulit yang terbaik pernah kami guna.



Kat rumah kami jarang krim ni terputus bekalan. Tapi kali ni boleh pula tak perasan krimnya dah habis. Maklumlah bebudak ni gatal sket terus sapu krim ni. Terlepas pandang jadinya.

Kak Jaz memang letak krim ni kat tempat yang diorang boleh capai. Tak risau sebab ia gerenti selamat.

Terang-terang kat tiub tu tulis PARABEN FREE. No harmful chemical. Sangat-sangat selamat.

Yang bestnya krim ni boleh dipakai oleh semua peringkat umur. Bayi kecil seawal sehari pun dah boleh guna. 

Elok sangat-sangat untuk ruam lampin, eczema (kering), kulit pecah dan banyak lagi kegunaannya. Kalau tumit kaki kita kasar pecah-pecah pun boleh sangat sapu krim ni. Cuba sapu seminggu berturut dan rasai perbezaannya.

Oh ya, ia juga berfungai sebagai 'penghalang' gigitan nyamuk/serangga. Sapu je krim ni kat seluruh badan atau kawasan yang terdedah, insyaAllah nyamuk tak gigit. Ada bau herba dalam krim ini yang tak disukai oleh nyamuk.

Kak Jaz sangat rekomen krim ni untuk semua orang. Boleh buat ganti losyen lagi tau. Lembut je tangan tu nanti.

Kalau ada yang berminat dengan krim serbaguna ni, boleh whatsapp Kak Jaz. Harganya hanya RM39.75 (tidak termasuk pos dan penghantaran)

Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931


DISCLAIMER These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari