Monday, 25 December 2017

Aktiviti Petang di Pantai Cahaya Bulan

Dulu-dulu kalau ke pantai biasanya mesti sebab nak mandi air pantai. Tapi sekarang ni pelbagai aktiviti boleh dibuat di pantai.

Makan 'colek' adalah aktiviti yang cukup terkenal di Pantai Cahaya Bulan (PCB). Tapi untuk anak-anak ada aktiviti lain yang lebih gembirakan diorang.

Main bubble dan layang-layang. Beria la si Aesha ni nak main 'kite'. Kami terbangkan dan pegang tangannya bersama tali layang-layang tu. 

Gembira sungguh dia.



Dah puas main layang-layang join pula abang kakak main bubble. Lari sana sini atas pasir konon nak tangkap bubble.

Seronok tengok anak-anak gembira camni. Tak perlu modal yang besar nak gembirakan diorang hari ni. 😍

Cuti sekolah ni terperap kat rumah je. Kesian juga bebudak ni. Jadilah juga walau kejap je ke pantai.


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari