Saturday, 23 December 2017

Bisnes Modal Kecil Untung Besar

Syok tengok orang berbisnes sana sini. Mesti modal diaorang ribu-ribu. Kita yang takde modal ni tengok jela 😓

Sebenarnya, banyak bisnes yang modalnya sangat kecil. Malahan kalau tau caranya ia mungkin tidak memerlukan modal.

MUSTAHIL? 

Tidak! Ia realiti yang boleh anda percaya. Kak Jaz share ngan anda tentang bisnes Shaklee yang modalnya sangat kecil.

RM68.90 (tambah RM10.60 untuk penghantaran)

Dengan hanya kurang daripada RM100, anda dah punyai bisnes sendiri. Banyak tak modal permulaan nak jadi pemilik perniagaan sendiri ni? Kecil je kan? Mampu milik kan?

Lepas dah daftar jadi ahli dan ada ID sendiri yang boleh terus dapat kuranf daripada 5 minit, anda dah boleh menjual. Serius sangat mudah.

Ada je customer nak beli produk Shaklee daripada anda, terangkan dengan teliti (kami sediakan segala info yang anda perlukan). Customer bank in duit pada anda, anda boleh terus proses ordernya.


Tak perlu pun keluar rumah. Shaklee akan uruskan segala pembungkusan dan penghantaran. Anda terus automatik dapat untung runcit!

Mudah! 

Berbaloi!

Sangat kurang risiko!

Senang kan? Maka jika anda punyai modal yang kecil tetapi ingin berbisnes, Shaklee patut jadi pilihan anda.

Tetapi awas! Anda perlu ada usaha yang konsisten dan rajin berusaha jika ingin gemilang dengan Shaklee.

Mana-mana bisnes pun perlukan kerajinan, kan? Jika anda setuju, whatsapp Kak Jaz untuk kita terus mulakan langkah pertama berbisnes dengan modal yang kecil tapi mampu menjana untung yang besar!



Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931


* DISCLAIMER These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari