Friday, 29 December 2017

Kombinasi Terbaik Untuk Tidur Yang Lena

Kadang-kadang kita rasa susahnya nak tidur. Badan penat tapi mata tak boleh nak pejam. Eh dah pejam pun still tak terlena. Macam-macam yang berlegar dalam kepala.

Haaa ni Kak Jaz nak kongsikan kombinasi terbaik untuk tidur yang lena. Pasti syok je tau.

Setuju tak kalau Kak Jaz katakan tempat tidur dan bantal memainkan peranan yang penting untuk kita dapatkan tidur yang lena? Kalau bantal keras mesti tak syok nak tidur. Bantal lembik sangat pun tak best jugak.

Kita nak bantal yang sedang elok. Kan? Kan?

Korang mesti biasa tidur kat hotel kan? Perasan tak bantal kat hotel biasanya selesa.Tak lembut sangat dan tak keras sangat. It just nice. Kadang terfikir je nak bawa balik bantal kat hotel tu. Heehe

Tak perlu nak sakit kepala lagi. Ni Kak Jaz bawakan bantal hotel yang baru untuk anda. Dah try yang ni gerenti tak mau dah guna bantal lain. Kak Jaz dah masuk 2 tahun guna bantal-bantal ni. Memang tak pandang dah bantal lain.


Bantal Hotel DAG

Pasangannya pula adalah Ostematrix. Walawehh.. Gerenti  2 produk ini adalah kombinasi terbaik untuk tidur yang lena.

Ostematrix ni sangat elok untuk mengurangkan stress dan menghilangkan lenguh-lenguh badan kita setelah seharian bertungkus lumus laksanakan tanggungjawab masing-masing.

Sekarang dah tahu kombinasi terbaik untuk tidur yang lena kan? Whatsapp Kak Jaz segera untuk dapatkan kombinasi ini.

Bantal Hotel DAG : RM43.70
Ostematrix : RM64.93


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari