Sunday, 17 December 2017

Suplemen Untuk Hilangkan Gastrik Semasa Hamil

Seksa sungguh kalau kena serangan GASTRIK ni kan? Pedih ulu hati, perut pun sakit je. Serba tak kena.


Lagi seksa kalau kena semasa tengah hamil. Aduhai. Tambah-tambah lagi bila kita makin sarat dan di hujung fasa kehamilan.



Puan ini bertahun-tahun asyik kena gastrik. Tapi alhamdulillah dah jumpa penyelesaiannya. Nak tau? Jom dengar perkongsiannya.





Kak Jaz pun akhir-akhir ni adakalanya rasa pedih ulu hati tapi tak berakhir dengan gastrik. Sebabnya bila terasa je nak jadi camtu cepat-cepat ambil 2-3 sekawan tu dan tadaaa.. Terus rasa lega.

Syukur sangat tak perlu nak bergantung pada ubat sepanjang kehamilan kali ni. 

Ada ibu yang selalu kena gastrik semasa hamil Kak Jaz sangat-sangat sarankan suplemen ini. 

Whatsapp Kak Jaz untuk order okay

Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931

* DISCLAIMER These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari