Friday, 22 December 2017

Tips Memilih Vitamin Terbaik

Sekarang ni kan rata-rata orang dah tau penting untuk makan vitamin. Maklumlah makanan harian kita dah tak seperti dulu. Banyak yang dah kurang nutrisi.

Bagaimana nak pilih vitamin? Ini yang memeningkan sebab banyak sangat vitamin kat luar sana. Karang tersalah beli mudarat pula. 

Haa.. Kena tau ya, ada kajian yang menunjukkan orang yang makan vitamin dapat mudaratnya sebab main makan je tanpa pilih-pilih.

Kak Jaz bagi tips memilih vitamin terbaik.




Clear tak checklist ni? Pasti sangat-sangat clear kan?

Cuba tengok vitamin yang korang makan sekarang. Penuhi kriteria ni tak? 

Tak pasti? Buat research sket ya.

Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai suplemen dan vitamin Shaklee yang gerenti penuhi checklist di atas, boleh whatsapp Kak Jaz okay 😊


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari