Saturday, 20 January 2018

Testimoni Detoks Parasit Hentikan Ketagihan Makanan Manis

Korang kerap tak ketagih makanan manis? Kek, biskut atau apa sahaja? Pantang lalu depan mata, pantang teringat dan-dan tu rasa nak makan.

Kak Jaz dulu pun camtu. Bila kenal suplemen Shaklee gaya hidup dan pemakanan makin berubah, makin sihat. Dah kurang makan dan minum yang manis-manis.

Suatu ketika, founder kumpulan besar kami anjurkan detoks parasit. Sounds crazy? But it works. Serious berkesan hilangkan ketagihan makanan dan minuman manis.

Ini antara feedback mereka yang join program detoks parasit ni.





Korang nak hilangkan ketagihan makanan minuman manis seperti diorang ni? Join program detoks parasit kami.

Ada sedikit pantang larang. Ada do's and dont's tapi insyaAllah puas hati dengan kesannya.


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931




Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari