Sunday, 7 January 2018

Tokey Shaklee Kota Bharu

"Tokey Shaklee mai dah tu" 


Hahaha.. Sokmo la Kak Jaz dipanggil camni. Nak buat camana kan? Dah jadi kesukaan kami semua.



Ramai yang gelarkan Kak Jaz "tokey Shaklee". Kak Jaz aminkan cecepat. InsyaAllah jadi jutawan dengan bantu orang ramai untuk hidup lebih sihat dan berkualiti.

Hari-hari dok cerita pasal vitamin terbaik ni, memang orang cop gitu. Ai is suka je.

Nak beli produk Shaklee roger Kak Jaz naaa . InsyaAllah Kak Jaz layan sebaik-baiknya.

Keluarga kami bermula dengan suplemen Shaklee ni sebab anak sulung kami yang asyik sembelit suatu masa dulu. Sembelit yangs ampai guling-guling tau.

Dah macam-macam buat tak jalan jugak. Lastnya dengan asbab Mealshakes seksa bertahun tu selesai dalam masa seminggu.

Seronok la mamanya.

Lepas dah jatuh cinta camtu, satu-satu la kami belek dan guna. Wallaweehh!! Kesannya memang mabeles la.

Resdung - gone
Migrain - manageable
Gastrik - gone
Sakit bawah abdomen - gone
Eczema - gone

Dah nak kata apa lagi bila satu-satu masalah kesihatan kami berjaya diselesaikan?

Pastilah Kak Jaz nak share dengan semua orang. Kan kan?

Dan pastilah Kak Jaz sangat seronok orang panggil Kak Jaz tokey Shaklee.

Doakan Kak Jaz untuk terus komited membantu ramai orang untuk sama-sama rasai manfaat suplemen terbaik dunia ini ya.


Jazilah Ilyas
Whatsapp / SMS : +6016-992 7392
Shaklee ID : 1070931

Share:

0 comments:

Post a Comment

Saya Jazilah

Saya Jazilah
Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu. Didiagnos cervical incompetence dan berpengalaman menggunakan Arabin Pessary dan cervical cerclage. Seorang wanita yang inginkan kebebasan kewangan, berdikari dan berkarisma.

Follow Jazilah

Beli sekarang

Google+ Followers

Paling digemari